Hmmm

2009-02-25 @ 12:46:17
Har en jobbig tänkar dag idag känner jag.
Avskyr dom här dagarna, det börjar med att jag vaknar med sprängade huvudvärk och när den väl går över så är det bara en massa tankar som flyger runt i huvudet.

Jag saknar Sara, det är tomt utan henne och hon har inte ens varit borta i en vecka.
Denna människa förstår mig helt, jag behöver knappt öpnna munnen förens hon förstår hur det är.  Hon har alltid de bästa svaren på mina frågor och hon är alltid så glad.
Nej usch vad jag saknar henne, skulle behövt dig nu. Hoppas du och Astrit har det underbart där borta iaf ;)

För att få bort tankarna har jag tänkt att pyssla så mycket som det går idag, ska även få lite tid över till att träna.
Det känns så skönt i kroppen nu när jag väl börjat träna igen, och inte bara skönt.. Vilken snygg mage jag är på väg att få ;)



Take care, byebye


Kommentarer

Postat av: Majs

Naaaw, gumman da! Jag saknar dig ocksa ju. Snart kommer jag hem iaf. Da kan vi prata massor :) Hoppas du klarar dig bra dar hemma iaf. Och gor inget som jag inte skulle gjort :D Nar vi kommer tillbaka till Phuket ska jag kopa lite fodelsedagspresenter till dig, fran Thailandet ;) Hoppas det blir bra! Puss och kram, jag alskar dig!

2009-02-28 @ 13:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback