Hit och dit

2009-02-17 @ 23:14:09

Ja, som sagt så var jag på vårdcentralen förut.
Det blev både provtagningar & undersökningar, när detta blev klart och jag trodde jag skulle få åka hem fick jag tyvärr reda på att jag fått en akut-tid på gynmottagningen. Så det var bara att åka dit.

Där blev det mer provtagningar & undersökningar och till slut kom dom fram till det jag trodde det skulle vara.. Livmodersinfektion IGEN! Så denna gången har jag fått två olika antibiotika som jag ska knapra i mig.
Blev det inte bättre så skulle jag tillbaka dit igen. *SUCK*

Jag kan inte annat än undra hur det kommer bli i framtiden, kommer detta ha någon betydelse för när jag senare i livet vill bli med barn?
Känns sådär faktist att ha bekymmer med livmodern nu i 19-års åldern.
Det har säkert ingen betydelse alls, men ändå så undrar man.

Efter kk's besöket (Karin blandade ihop k&s:en så jag kunde inte låta bli att undvika ;P) åkte vi hem till Eva (Karins vän & Saloongäst) och fick saft & bullar. Det var riktigt mums, bullarna var bland dom godaste jag någonsin ätit. De innehöll chocklad, ja ni hör ju bara hur gott det låter ;)

Efter det åkte vi hem, väl hemma somnade jag som en stock med min riskudde på magen. Klockan 20 vaknade jag och nu sitter jag här, tror det eller ej men jag är jättetrött nu också.
Måste bero på vad denna dagen har haft med sig.


Take care, byebye


Kommentarer

Postat av: Eva

Det var så lite så... glad att du uppskattade det som bjöds :)

Du såg lite härjad ut... hoppas det ordnar sig med magen!! Jag har haft cellförändringar (förstadiet till cancer) på livmodertappen som de brände bort med laser och det gick bra för mig att få barn så jag hoppas det ska gå bra för dig oxå!



Ses på fredag!?

Kramar

2009-02-18 @ 09:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback