Blir tokig..

2009-02-05 @ 22:42:21
..På mina känslor..
Just nu vet jag inte vad jag är på för humör, vill igentligen bara sova bort detta och vakna då det är en ny dag. MEN det går inte för jag är för pigg..

Hatar verkligen när det blir såhär.
Jag vill ha kontroll på mig själv, det har jag inte nu. Tankarna far bara runt, på en, på alla.. Men speciellt en.
Jag saknar dig och det gör så ont. Men det gör mest ont när man vet att det aldrig kan bli detsamma igen.
Man kan inte spola tillbaka tiden och få det ogjort, det som har hänt har hänt och det går aldrig att fixa eller ordna.

Sen flyger tankarna runt på annat. Hur kommer det bli? Ska jag tänka om? Ska jag lyssna på vad andra säger & strunta i vad jag själv känner?

Blir bara helt tokig..



Och du, det finns INGEN som gör mig så förvirrad som du!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback