Vilken dag?

2009-12-28 @ 16:33:18
Blir helt knäpp på sånt här runt omkring jul & nyår, har ingen koll alls på vad det är för dag. Men kom på nu att det är måndag?

Hur som helst, har börjat bli förslappad av denna ledigheten.. Sitter fortfarande i min morronrock & pyjamas. Inte okej Camilla!

Men imorgon ska jag allt upp tidigt, halv 9 går tåget till götteeeebörj! Ska bli mycket trevlig tripp :)

Snart är det nyårsafton också, planerna är väl lite sådär halvt som halvt, men jag vem vem jag ska tillbringa dagen/kvällen med och det är huvudsaken :)

Nu ska jag allt ta & byta om för att gå ut i stallen och ha lite disko medans jag mockar.. Tur att mina katter/får/hästar har samma musiksmak som mig ;) Tss


Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback