What a day

2009-08-07 @ 16:55:44
Kan man verkligen säga..
Vaknade vid 4 och kunde inte somna om, så det var lika bra att gå upp och fixa iordning sig inför jobbet..
Vid halv 6 fick jag världens kramper i magen, tryckte i mig tabletter som inte hjälpte & var hur kallsvettig som helst.
Tänte stanna hemma från jobbet, men till slut vid halv 7 så bestämde jag mig för att åka dit ändå.. Kommer dit lite senare och där har det varit totalt KAOS hela jävla dagen.
INGA MER SÅNNA HÄR DAGAR TACK!!

Speciellt inte nu, tankarna bara flyger runt och jag vet knappt ut eller in.. USCH!

Nu är jag iaf hemma och nu väntar en vit helg, jag ska ju jobba.. Även om jag inte hade gjort det hade jag varken haft lust eller kunnat.. Har som sagt stora problem med magen nu.

På tal om jobbet igen så finns det verkligen vissa av personalen som är riktiga änglar, eller ja.. Vikarier är vi ju ;)
Tur det, annars hade det inte varit roligt att gå upp till jobbet 5 varje morgon!




Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback