Lägenhet

2009-08-30 @ 17:35:32
Jag är så kass på att sköta det här med bloggen..
Så vad har hänt den senaste tiden då?
I tisdags var jag i mitt andra hem; Tibro. Åkte dit vid 8 då jag hade klipptid vid 9 tiden, håret blev skitbra så dit ska jag numera gå när jag behöver klippa mig :) Sen på eftermiddagen kom Sara & Thea och thea piercade min navel. Jättego snäll tjej som verkligen var hur nogrann som helst, så henne rekomenderar jag verkligen till er som funderar på att pierca er, sen är hon billig också ;) Övertalade jejja att pierca sig också så ist för ringar har vi piercing (vi är ju som sagt gifta ;)) På kvällen färgade Ida min utväxt, blev.. ja inte helt överallt så fick färga om det på onsdagen. Men det gör absolut inget för vi hade sjukt kul den kvällen (och extremt läskiga saker hände med för den delen)..
Sen på onsdagen var jag med malindarling och hon färgade mitt hår, blev skitbra :) Så nu är jag bannemig blond/vit!

Sen på torsdagen var det utgång med malindarling, var väldigt trevligt förutom att vi tappade bort varandra :P
På fredagen åkte jag till tibro och har varit därt hela helgen, på fredag var det lugn myskväll hemma hos David, var jättemysigt med vin/martini/öl och massage :) Bra kväll!
Lördagen bar det iväg in till skövde och matfestivalen, var jättekul och kvällen avslutades på vatra där ett skitbra band spelade.

Nu är jag hemma igen (känns dock inte som hemma längre) och har blivit sjuk på köpet, kan ha något med regnet att göra i fredags.
Ska snart iväg till syster och hjälpa henne med att städa osv, hon flyttar nu. Som tur är flyttar hon bara två km bort, skulle hon flytta längre bort vet jag inte vad jag skulle göra. Behöver ha henne nära mig :)

Jag har det för bra med den bästa familjen man kan ha och dom bästa vännerna, mina djur är guld värda!
Nu är det bara en sak som fattas, men det kommer snart det med ;)
Fyfan vad jag har det bra!!

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback