Dreams

2009-08-17 @ 13:24:44
Snacka om att jag hade en sjuk dröm inatt.. Hemsk dröm rättare sagt..
Det var en viss person som omkom i en flygplans olycka, sen kanske en vecka efter att han hade dött kom hans "själ" till mig och det var bara jag som kunde se & röra honom.. Helt sjuk var det iaf, så skulle jag få reda på att han ska flyga någonstans nu så skiter jag på mig!


Nu finns det en lägenhet ute till salu som jag verkligen VILL HA!!! Men utan pengar kommer man inte så långt, jävla skit!
Sen finns det en lägenhet över jejjas som är till salu, snacka om att vi skulle ha kul isf.. Det skulle nog bli farligt roligt om vi bodde i samma hus.

Hepp på tal om jejja så ska jag faktist ta och ringa min fru nu!!



Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback