Camilla is back!!

2009-08-06 @ 14:17:39
Yeey, nu har jag tagit mig en funderare och har bestämt mig för att rota efter gamla Camilla.. Henne hittade jag och nu är jag tillbaka i mitt gamla vanliga jag!

Efter det som har hänt under de senaste månaderna så kan jag bara konstatera att det verkligen inte är jag, men alla behöver vi väl en urballning ibland? Det behövde iaf jag för att själv vakna upp och se verkligheten med nya ögon.
Det dummaste av allt var att ta till alkoholen för att komma in i mitt "dröm-liv".
Alkohol i måttliga mängder går bra, med detta gick över styr!
Det har hänt så mycket som jag ångrar så ini helvete.. Samtidigt måste jag erkänna att jag har haft roligt under tiden, men är det verkligen värt det? Den frågan har jag ställt till mig själv och kommit fram till: ABSOLUT INTE!!

Det som var så bra förut? Varför få för sig att förstöra det? Dock vet jag anledningen till min lilla urballning och det är det viktigaste.
Att jag gjorde det var för att glömma och komma över, och visst det har jag gjort nu. Så något gott har allt kommit från allt detta.

MEN att bli en känslokall typ som bara skiter i allt och fortsätta leva loppan.. Det är inte jag.
Det vet alla ni som känner mig också.

Så det kan jag enkelt säga nu, ni som inte har träffat mig nykter.. Ni har aldrig träffat Camilla!!
Så nu tar jag mig i kragen och i fortsättingen om det blir någon alkohol, så kommer det bli i måttliga mängder.


Take care, byebye!

Kommentarer

Postat av: åsa

Det låter väldigt klokt höredu, och välkommen tillbaka. :) Kram!

2009-08-06 @ 18:37:20

Postat av: SaraQPrytz

Älskar dig verkligen!!!!!

2009-08-06 @ 22:49:56
URL: http://saraqprytz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback