Tänkar-dag

2009-04-23 @ 10:12:48
Sådan dag har jag idag, vaknar med sprängade huvudvärk och tankarna bara flyger omkring.
Jag är sjuk också, fått medicin som jag tyckte var lite väl mycket, ringde upp sjukvårdsrådgivningen och dom berättar att den doseringen var på tok för mycket. Så de närmaste dagarna har jag gått och överdoserat mig själv, yeeeey!

Idag ska jag på kurs, inte så jätteroligt kanske men det är alltid bra attlära sig något nytt. Efter det ska jag möta upp Malindarling och vi ska fixa presenter. Imorgon ska jag försöka åka och träffa min älskade mommo (mormor) som jag itne träffat på ett tag nu, jag saknar henne!!
Efter det blir det till att fira käre Robin Banks :)
Lördag blir det grillning, öl (alkoholfri för min del), taccobuffe & bowling i tibro. Ska bli så roligt :)

Hela denna veckan har jag haft fullt upp och kommer ha fullt upp, varför ska allt hända samtidigt?
Men det är roligt när det väl händer något, och det roligaste utav allt är att jag har vart mycket med min syster i veckan, det får man aldrig för mycket utav :)

På måndag ger sig tjej-ligan iväg till göteborg och gör hela staden osäker... Haha, see you there!

Take care byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback