Lyckligt lottad

2009-04-07 @ 13:02:50

Jag har världens bästa föräldrar, jag har världens underbaraste djur, jag har vänner som jag älskar obegränsat mycket, jag är gudmor till världens underbaraste pojke, jag har nu ett jobb jag stortrivs med: Jobb = egen lägenhet. Det börjar bli sommar och vårkänslorna bara sprudlar i kroppen, jag ÄR lycklig!
När jag sitter och tänker på allt jag har så är jag oerhört lycklig lottad, för vad är allt detta igentemot en pojkvän?
Nej, hellre allt jag har än det jag inte har :)


Take care, byebye


Kommentarer

Postat av: sara

Skönt o höra, gumman :D

2009-04-07 @ 19:02:37

Postat av: Sara Prytz

You go girl!!!

Komma å hälsa på i veckan..?

2009-04-07 @ 20:25:16
URL: http://saraqprytz.bloggspace.se

Postat av: Anonym

Det låter toppen bra :D jag ringer dig imorgon så bestämmer vi en dag :D

2009-04-07 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback