Utgång, inget race & jobb

2008-09-23 @ 19:58:40

Yes, det är mina senaste dagar det.
HERREGUUUUUD säger jag bara, vilken helg!! Shit vad roligt jag har haft, speciellt i lördags ;)
Så tack så mycket Malin för det <3

På söndagen var det meningen att vi skulle åkt på race, men det var vi lite för trötta för. Tråkigt nog så var det nog det bästa valet att stanna hemma ändå, hade inte vart så trevligt att gå på race med den bakfyllan.

Igår fyllde min kära mor år (grattis till henne). Sen har jag jobbat igår och idag.

Men inget slår dagen idag, vilken tur jag har. Bara att hoppas på nu att det bli fler tillfällen man kan träffas.
Vet att ni inte förstår ett smack, men än så länge får det räcka.


Som sagt var, har inte så mycket att skriva om :/

Just det, jag är BÄST med katter. Försök att få två vildkatter att komma fram och äta ur handen på er på första försöket. Det ni ;)

Fått mitt löshår idag, så nu ska jag gå och fixa håret!

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback