Dedicated to you Sara

2008-09-17 @ 23:53:14
Exakt, detta är bara för din skull Sara. Känner inte alls för att skriva idag igentligen. Men jag vet att du blir så ledsen om jag inte gör det ;)


Idag har jag haft min "skönhets-dag", efter att ha spenderat ca 2 veckor inlagd på kss kände jag att nu var det dags att fixa till sig lite ;) Väldigt nöjd är jag.

Ska fixa i ordning mitt hår med, kommer bli såå snygg när det blir klart. Lovar att lägga upp bilder här när det är klart.

Just nu går mina mesta tankar på om jag ska läsa eller inte, om jag ska det så innebär det flytt (vilket jag inte är så sugen på). Men samtidigt så ska väl inte det vara hindret för att bli det man vill vara? Sen finns det helgen & lov som jag kan komma hem på. Sen är Göteborg en mycket härlig stad, men jag kan inte tänka mig själv vara en del av den.
Herregud, jag är tjejen med 1 häst, 2 hundar och 6 katter (får inte glömma x antal fiskar också).  Kan knappast ta med mig alla dom ner dit, då måste jag välja vem jag ska ta med. Hur lätt är det när man älskar alla lika mycket!
Pendla är ett alternativ, vilket kommer bli sjukt jobbigt i längden. Men tycker man om något/någon väldigt mycket så är avståndet inga problem.
Finns så mycket här hemma som jag inte vill lämna, förutom djuren finns min familj & mina vänner. Sen finns en till liten krabat och det är Casper. Flyttar jag kommer jag inte se hur fort han växer, när hans första tand kommer, när han börjar krypa, stå, gå osv. Det är verkligen sådan tid som inte kommer igen, och är det något man ska missa på grund av en utbildning?
Jag kanske ska vänta med utbildningen något år, gud vad svårt.

Hur som helst, till helgen ska det bli såå kul. (Äntligen har jag ork till att börja göra något)
På fredag ska jag fira mamma som fyller år (grattis till henne).
På lördag blir det utgång med Malindarling
På söndag blir det att se på race (snacka om kallt, men ack så kul).

Sådär, detta får duga för idag.

Take care sweeties, byebye

Kommentarer

Postat av: Maaajs!

Hihi, sötnos :) Jag tänkte faktiskt gnälla på dig förut att du inte har skrivit på länge, men titta! Det behövde jag ju inte :D

2008-09-17 @ 23:58:16

Postat av: Camilla

Jag visste att det skulle komma, därför skrev jag innan du sa till mig :P <3

2008-09-18 @ 00:00:46
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Postat av: Anonym

flytatr du blir casper ledsen i ögoat :P

2008-09-18 @ 22:17:40

Postat av: Camilla

Det blir jag med om jag inte kan träffa plutten när jag vill.

2008-09-19 @ 11:09:38
URL: http://mrsgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback