-"Har du bajsat på dig på sistone?"

2008-09-01 @ 22:22:03

Godkväll gott folk.
Här trodde jag att jag hade ryggproblem igen, så idag var värken värre och jag fick åka till vårdcentralen istället för jobbet. 
Där fick jag ett mindre roligt besked och förvånande om inte annat. 
Problemet var inte ryggen utan något helt annat, nåja skulle bli bättre nu ikväll (om jag hade tur) vilket det inte har blivit.
Så jag antar att det blir återbesök imorgon och inte jobb för min del. 
Alltid lika roligt att man inte kan bli vanligt sjuk, nejdå ge mig dom mest knepigaste sjukdomarna. 
Men vad ska man göra? Jag är van nu, alltid varit såhär och kommer säkert fortsätta. 
Nu är det bara att hoppas på det bästa, mer än så kan man inte göra :) 



Haha, igår kväll när jag inte kunde sova gjorde Sara mig sällskap på msn. Det ledde till att vi spelade spelet: sanning eller konsekvens. Herreguuuuud vilka frågor :D Kändes som att jag skulle dö här vid datorn så roliga var dom.
Så ja, min rubrik kanske ni undrar över? Men det var en av alla dom dumma frågorna som kom.
Herregud säger jag bara, visste inte att man kunde ha så roligt över msn. Men det kunde man ;)
Så tack för en rolig speltur på msn igår kväll/natt Sariz.


Har inte orken att sitta kvar här och skriva, så nu ska jag gräva ner mig i soffan eller sängen och välkommna smärtan med ett otrevligt leende!!

Take care, byebye


Kommentarer

Postat av: Åsa

Hey! Berätta, vad var fel med ryggen..? (Eller, inte ryggen). Behöver inte ta't här, msn, fika eller vad som :)

2008-09-01 @ 23:25:08
URL: http://aous.blogg.se/

Postat av: Tess

Söt blogg

2008-09-01 @ 23:32:23
URL: http://egowar.blogg.se/

Postat av: Maaaajs

haha, det var så roligt :D tack detsamma! hoppas allt löser sig nu :)

2008-09-02 @ 01:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback