Via Dolorosa

2008-10-24 @ 22:12:41
Helg nu igen.. Även denna helgen bli en skön hemma kväll :)
Gjort våfflor som jag satt och mumsade på till Idol.
Herregud, Kevin & Robin B kan verkligen verkligen verkligen sjunga. Vill bara lyssna mer på dom :)
Så som ni märkt har jag hittat mina "Idol-favoriter".
Nu sitter jag här och slökollar på singing bee, dom sjunger ju lika bra som jag ;)

Fick reda på en sak förut som gjort mig regält orolig, usch hoppas verkligen att allt går bra med dig gumman..
Vet inte alls vad som händer med dig nu :/ Avsyr att inte ha någon koll på vad saker och ting sker.
Men imorgon, då ska jag ta reda på hur det är med dig.




På internet hittar man verkligen ALLT.. Så har suttit här nu och tittat igenom en hel del bilder..
Vet inte varför men jag blir som paralyserad, när jag misstänker att jag kan se dig så ska jag bara stänga ner hela sidan för att slippa se dig. Men jag kan inte, jag fortsätter tills jag ser dig. När jag sitter och tittar på dig så rusar tankarna i huvudet på mig. Det jag tänker på nu när jag ser dig är hur illa jag vill göra dig. Jag önskar dig allt utom det som innebär lycka & kärlek. Finns inga ord för vilket hat jag känner för dig, det går bara inte att beskriva..
Men med hatet så växer jag starkare, mycket starkare!
När jag är stark nog, då kommer det komma ut. Då ska jag göra allt som står i min makt för att.. Jag vet inte. Varna andra? Upplysa andra?
Jag har en hel del stora ärr nu pga olika ingrepp jag gjort under mitt liv vilket då ha varit nödvändigt för att jag ska må bra.
Men det största jag har det syns inte på utsidan, utan det sitter på insidan. Inristat! Det är du som har gjort det, jag kommer aldrig förlåta eller acceptera dig eller sånna som du så länge jag lever!


Trevlig helg på er.
Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback