Ploy

2008-10-29 @ 18:03:21
Redan onsdag.. Nu går dagarna faktist ganska fort och det är skönt det, då kommer Jejja hem snart :)
Att dagarna går fort beror nog också på att jag ser fram emot lördag då det blir halloween party med Malin, ska bli så kul :D
Nästa helg hoppas jag på att jag får spendera en dag med Aous, men det beror på hur hon jobbar. Så det är bara att hoppas på det bästa :)

Jag skrev ju i måndags att jag hade varit och provridit en häst. Vet ni vad?
Han kommer hem till mig på lördag :D Så himla kul & jag är sååå glad  :D
Så det förklarar min rubrik, han heter nämligen Ploy :)

Nu ska jag strax gå ner och färga håret, sedan blir det ansiktsmask, noppra ögonbrynen, måla naglarna osv.
Måste ju ta hand om sig, man kan ju inte se ut hur som helst ;)



take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback