Pälsjacka

2008-10-30 @ 13:08:03
Shit vad kallt det är ute idag, helt sjukt.. Frost här ute än och klockan är 13.00 Så nu är vintern på väg iaf.
Det innebär också en ny vinterjacka, har letat efter en snygg jacka ett bra tag nu utan att hitta någon, fram tills idag.
Har hittat en jättesnygg pälsjacka som jar har blivit småförälskad i, ska bara åka in till stan imorgon så jag inte hittar någon snyggare (vilket jag knappast tror). Annars så beställer jag den imorgon och får den i nästa vecka någon gång. Längar redan efter den. Btw, detär fuskpäls. Ni tror väl inte att jag skulle ta på mig en äkta päls?? Aldrig i livet, det skulle vara många miljoner jag fick om jag skulle ta på mig den.
Är man världens djurvänn så är man :)


Nu ska jag ut i kylan och ta hand om djuren som är ute.





Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback