Miss you <3

2008-10-27 @ 20:23:47
Herregud, det har bara gått 2 dagar och jag saknar jejja som fan redan. Känns som tiden står stilla.. Går stup i kvarten och tänker slå fram jejja i telefonboken, men kommer då på att det inte är någon idé att ringa.
Usch, jag vill bara att tiden går fort nu så att hon är hemma snart igen.
När hon kommer hem väntar iaf hemmagjord glögg & äggtoddy som jag ska göra :) Vi har ju börjat med den traditionen att ha glöggfest, och detta året är inget undantag.

På tal om glögg så var premiären igår, riktigt gott var det. Speciellt nu när jag börjar bli sjuk med så är det bara varma drycker som glider ner.

Idag har jag varit och provridit en häst för ev köp. Jag hoppas verkligen att allt kommer gå vägen.
Guuuuud vilken nallebjörn, och dom ögonen han hade.. Jiiiisess dom utstrålade snällhet som bara den.
Hoppas verkligen att allt går som det ska, då kommer både jag & norpis bli överlyckliga om den stiliga herr nallebjörn kommer hit för att bo hos oss. :)


Nu ska jag krypa ner i soffan och dricka något varmt.
Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback