Herregud, vilken helg.

2008-10-05 @ 19:59:54
Ja, det kan man verkligen säga.
Ifredags tog jag det bara lugnt men igår blev det utgång med gänget. Vi hade jättekul & allt var hur bra som helst, tills vi skulle hämta jackorna så var det någon jävla dåre som armbågade mig ett flertal gånger i magen. Det är ju inte så farligt om man inte nydligen är opererad. Gud vilken smärta, som tur var kunde katrin "fånga" mig innan jag föll ihop.
Så vi satte oss vid ett bord och väntade på att det skulle bli bättre, vilket det inte blev utan det blev bara sämre, så jag satt och storgrät verkligen.
Då från ingen stans dyker en vänlig själ upp, han ringde ambulansen och var hos mig tills dom kom. Hur go & snäll som helst, TACK så jättemycket av dig. Det visar att det finns bra människor, skulle alla vara som du skulle det inte finnas några problem.

Så det blev färd till akuten & jag blev inlagd. Malin & katrin kom i taxi strax efter men av någon anledning fick dom inte komma in till mig, utan dom satt i väntrummet i flera timmar innan dom fick komma in till mig. Jag har verkligen världens bästa vänner. Dom ställde upp för mig & sa emot läkarna när dom var dumma, höll mig i handen hela tiden och hjälpte mig med allt.
Jag har verkligen världens bästa vänner, jag kan inte ha det bättre :)

Nu ska jag vila igen. Lovar att jag ska försöka uppdatera bättre :)

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback