Hatar sömnsvårigheter & svinig dotter!

2008-10-20 @ 11:12:34
Vet inte vad klockan var när jag kom i säng i natt, och inte nog med att jag låg i sängen, kunde inte somna där på flera timmar.
Har tagit bort mina klockor i mitt sovrum nu, får bara mer panik då jag ser vad klockan är och jag inte kan sova.
Men idag tog det fan priset.  Min mamma har haft ont i sin fot i ett x antal dagar nu, den har svullnat upp helt utan anledning och hon kan knappt gå på den.
Så kommer hon in till mig halv 9 i morse och frågar om jag kan följa med henne till vårdcentralen eller sjukhuset (?)
Just då var jag inne i min djupsömn och hade ingen aning om vad hon babblade om. Så väckte hon mig en timma senare och frågade igen, då svarar jag :"-Nej förlåt, jag kan inte... Jag är för trött"
Vad fan är det för jävla svar eller? Vadå för trött? Man är aldrig för trött för att följa med sin mamma någon stans om hon har ont! Fyfan för mig alltså..

Nu sitter jag här och har ingen aning om vart mamma är då jag inte kunde se till att vakna till ordentligt, så antingen är hon på vårdcentralen eller på sjukhuset, och vet ni vad det bästa är? Hon har INGEN MOBIL! Det gör att jag blir ännu mer ångerfull och orolig. Men det är rätt åt mig antar jag när jag betett mig på det sättet jag gjort.

Det jag kan göra nu är att göra det bästa åt saken och "fjäska" för henne. Ska komma på en överaskning hon ska få när hon kommer hem, vet bara inte vad än :/
Hade kunnat göra hennes favorit maträtt (man brukar ju bli rätt hungrig efter att ha varit på sjukhus, det blir jag iaf).
Men då vårat kylskåp är tommare än saharaöknen så är det inte så lätt.

Skitskitskitskit, dumma dumma dumma CAMILLA..


Nej, jag måste komma på något nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback