Vilken helg

2008-11-19 @ 20:43:46
Ja herregud, jag säger då det.. VILKEN HELG..
Har börjat piggna till på riktigt idag, onsdag.. Det blev fylla hela helgen, och kul som få var det.
Nu sitter jag har och har haft konstant magkrampsanfall i två dagar.. Så nu sitter vissa och tänker "herregud vad omoget" eller något liknande. HAH, till er kan jag bara säga "Shut up and live your life"..
Jag själv tar vara min tid som ungdom igenom att göra precis det jag vill. Sen när jag känner för att det räcker, då är jag redo för mina "vuxensaker". Man lever bara en gång, och det är något jag tänker på varje dag.

Tänk om jag skulle dö imorgon, får se igenom min ungdom och där är det.....tomt? Inget speciellt som har hänt?
Nej fytusan.. Dör jag imorgon och får se igenom min ungdom, då har jag mycket mycket mycket att se igenom.
Precis så vill jag ha det.


Mer om helgens bravader får ni tyvärr inte reda på, det är bara dom som var där som vet vad som hände och inte hände. Orkar inte sitta här och skriva vad som hände tre långa dagar. Kan bara säga att jag hade det kul som få.
Tack alla som var med..

Nästa anhallt blir glöggfest. Min glögg är klar nästa helg, då finns det 8 liter glögg som skall drickas... JÄVLAR vilken fylla det kan bli.. Hohoho...

Take care, byebye

PS, I know you love me ;)

Kommentarer

Postat av: åsa

klart, alla väljer ju hur de vill leva sina liv, fast att ha typ ständigt ont i magen låter ju sisådär roligt :P

2008-11-19 @ 21:28:38

Postat av: Camilla

Som tur är så har jag inte det heller :) Hade det i måndags & igår "bara" :)

2008-11-19 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback