Städ-Fredag

2008-11-07 @ 15:26:23
Ja, idag har jag min städ-dag, gud vad nöjd jag är med mig själv.
Har ju två rum här hemma, ett sov rum och ett "skräp"rum.. Där allt som jag inte använder hamnar.. Men nu idag så har jag gjort iordning som tusan här inne och städat som bara den. Det resulterade i att jag har fått ett minikontor :P
En soffa med bord framför, en bokhylla med sterio, prydnadssaker, böcker mm i, en byrå, ett smink bord och framförallt ett skrivbord. Har suttit med datorn ute i tvrummet förut, men nu äntligen så sitter jag vid ett skrivbord. Mycket snyggare, stiligare och skönare framför allt :)
Ja, kan bara säga att jag äntligen trivs med mina rum igen :)

Har inte hunnit med så mycket mer idag, förutom att jag har varit ute med djuren och tagit hand om deras boxar som vanligt.

Ikväll blir det bara mysfredag och vänta på att pappa ska komma hem, han har varit i göteborg och jobbat hela denna veckan. Så nu saknar jag min älskade pappa väldigt mycket.

Helgen blir förövrigt lugn, imorgon blir det att fixa mer här hemma och på kvällen ska vi fira farsdag istället för på söndag. Då ska vi åka runt till gravarna och tända ljus.

SEEEEN på söndag kommer ju ÄLSKLINGSJESSICA HEEEEEM :D Herregud vad jag har längtat, ska bli så kul och skönt att träffa henne igen, kan ju verkligen snacka om att hon kommer få världens hårdaste kram när jag träffar henne :) Men så ska det vara.

Nu ska jag gå ner och fixa lite mat. vet bara inte vad.

Take care, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback