Hoppas!!

2008-11-09 @ 19:25:07
Söndag idag :D vilket betyder att jejja är på väg hem. Min mobil har jag i högsta hugg och väntar på det efterlängtade samtalet :)

Denna helgen har varit otroligt skön, bara varit hemma och tagit det lugnt.. Eller ja, jobbat en hel del också.

Hoho, min otur kanske har vänt?? Det återstår att se imorgon, det är då det gäller.. Hoppas hoppas hoppas..

Jag har verkligen hjärnsläpp, vet inte alls vad jag ska skriva om..

Idag är det ju farsdag.
Har firat pappa lite (firade han mest igår). Sen har jag varit i stan och letat klänningen men hittade tyvärr ingen, hittade därimot en snygg bolero, så nu återstår att hitta något snyggt till den. Kan ju bli lite kallt i bara bolero (?).
På tal om fars dag så var jag så kass att jag inte köpt något till min pappa.. Så igår var det fixarcamilla som var i farten. Det slutade med att det blev en tavla som jag hade skrivit en dikt (om man kan kalla det så) om min pappa till min pappa.
Jag är absolut inte van vid att se min pappa gråta, har endast gjort det när hans mamma & mormor gick bort, sen några nära släktingar på min mammas sida. + när våra två hundar (pappas favoriter) gick bort.
Hur som helst så fick han tavlan igår, när han hade läst klart krama han om mig och tittade ner i golvet, sen när han tittade upp så grät han. Han GRÄT, snacka om att det berörde mitt hjärta.
Så jag tror inte att jag hade kunnat köpa en bättre sak för pengar, här fick han en tavla som jag själv hade gjort gratis och som kom från hjärtat, det fick min pappa till att gråta. Min kära pappa som är världens bästa.
Jag är nöjd med min farsdag present till min pappa, denna present kommer bli svårslagen nu framöver ;)

Nu ska jag ringa lite samtal sen blir det att kolla på kärleksparen i "ensam mamma söker".. Borde finnas "ensam tjej söker" då tänker jag söka till det programmet iaf ;)

Take care, byebye.

PS, kommentera bättre sötisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback