Äntligen

2008-11-10 @ 15:12:32
Så är jejja hemma (så nu slipper ni höra det tjatet) och äntligen så har jag fått jobb ;)
Så det som jag väntade på idag gick ju mycket bra kan man säga :)
Ska bli skönt att kunna göra något + att man tjänar pengar.

Nu undrar ni ju säkert vad det är för jobb jag har fått ;) och det är en tjänst som innebär att jag ska gå runt på gator i stockholm och ragga kunder. När jag har fått en kund så har vi samlag och efter samlaget får jag mina pengar och kunden går. Bra va?

Haha nej, skämt åtsido.. Jag ska jobba som kundbokare här hemifrån, vilket innebär att jag ringer några samtal & knapprar lite på datorn. Sen är det klart, soft va? Jag är hur nöjd som helst, inget direkt ansträngande jobb. SKÖNT!



Nej nu hinner jag faktist inte sitta här mer.. 
 
Önska mig lycka till på min första arbetsdag ;)

take care, byebye sweeties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback