Torsdag

2008-05-29 @ 13:33:40
Har fått lite klagomål på att jag inte uppdaterar min blogg så ofta.. Och jaa, jag vet :P Men haft lite mycket den senaste tiden.
Men nu börjar det lugna sig. Är klar med alla egna arbeten nu.. Det känns underbart =)
Så det blir att dra ner till voda sen och fira med en öl med Jessica.. Inte helt fel alls =)
Underbar dag idag med, tråkigt att spendera tiden i skolan då när man ist kan ligga ute i gräset och bara ta det underbart lugnt.

Helg imorgon med, inte helt fel det heller. Får se vad som händer om det blir utgång eller inte.. Funderar på att köpa en flaska skumpa för att fira att det inte finns några mer skolarbeten. Imorgon är lixom sista dagen då allt ska in. Gud vad skönt :)

Ska ta och fortsätta göra något vettigt, blogg är sånt för dom som inte har något liv enligt en lärare..
Och jag som faktist har ett liv kanske ska göra något mer vettigare nu då ;)

Take care

Kommentarer

Postat av: åsa

Blogga mer! :D

2008-05-29 @ 19:43:44
URL: http://aous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback