Fredag

2008-05-30 @ 19:05:43
Shit, idag blev allt klart i skolan. Nu är det verkligen INTE mer.. Nu har jag gått i skolan i 13 hela år, och nu kommer det inte bli några mer inlämningar eller prov eller läxor.
Gymnasietiden har gått grymt fort. Tyckte inte det var längesedan det var första dagen på sötåsen, och jag vet hur det kändes i magen.. Men jag tänkte att det skulle bli bättre, men det blev det inte. Så jag hoppade av. Och vilken tur jag ´hade att jag fick hoppa in i ROA! Det är verkligen den goaste klassen jag någonsin haft. Kommer bli lite jobbigt den 13, så en eller två tårar kommer jag säkert fälla, sådan lipsill som jag är så ;)


Jaojao, ikväll händer det inte så mycket. Ska ta det lugnt, eller nja.. Ska ut och springa snart med vovvarna. Ska bli såååå skönt, var längesedan jag sprang nu så det ska bli mycket roligt.. Får allt ta att bli lite svaligare först bara :)

I nästa vecka ska fotografen Åsa Johansson fota mig, mina studentbilder.. Kommer verkligen bli hur snyggt som helst med den idén jag har. Men den tänker jag inte avslöja här.. Ska få mina kort först så ingen annan hinner före med min idé ;)

Wellwell, nu ska hon "utan liv" göra något annat ;)
Take care

Kommentarer

Postat av: åsa

Ser verkligen fram emot när du kommer till KSS, då får vi se till att luncha! tack själv förresten, var himla trevligt. det får vi göra om! :)

2008-06-02 @ 22:24:07
URL: http://aous.blogg.se/

Postat av: åsa

vet inte vad som hände, min kommentar bara försvann. den kanske dyker upp någonstans igen, vem vet!



tänkte bara tacka själv, var himla trevligt! kommer bli minst lika trevligt att luncha på KSS sen, måste jag säga :)

2008-06-02 @ 22:25:20
URL: http://aous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback