Sammanfattning

2008-03-04 @ 16:43:41
Av helgen som vart tänke jag skriva nu..

I fredags så började dagen så underbart bra när jag fick reda på den goda nyheten att Sara & Coffes bebis Casper kommit. Så efter skola bar det iväg till Kss där jag träffade en utmattad med ack så söt nybliven mamma.
Sedan bar det av till tibro där vi var på hotellet. Där träffade jag en verkligen skit trevlig stockholmska, inte ofta man träffar så trevliga folk ute :)

Har gått runt hela veckan och undrat hur det skulle vara att vara utan Malin en hel helg då hon skulle till gbg på lördagen och jag tibro på fredagen, men det kom fram till att vi inte klarade att vara utan varandra så det blev att hon kom hem till mig & jag fixade biljett till Crashdiet, Lillasyster & Hardcore Superstar som spelade i GBG.
Sedan åkte vi nästan skara runt då jag skulle försöka få tag i ett ATG ombud som var öppet, när jag sedan fick tag i det blev det bilresa ner till GBG med tre andra killar.
Crashdiet & Lillasyster var väldigt väldigt bra, det var väl Hardcore Superstar med tills Jocke kom ut på scenen med en stor Boaorm runt halsen, jag och malin satt nästan på varandra och jag trodde att vi skulle hamna i knät på dom som satt bakom. Det förstörde hela deras spelning då jag kollade mer efter ormen än att lyssna på musik. (För er som inte vet så är jag sjukligt rädd för ormar)

Efter spelningen bestämde jag och Malin oss för att stanna kvar i GBG & dra ut på krogen.
Nästa morgon vaknade vi 8.20 då vi skulle hinna ta en spårvagn & hinna med tåget hem. Det var inte alls kul att vakna upp den morgonen, när första tanken är vart man är och sedan komma på att man är i GBG. Nja det var sådär.

Vi var förvånadsvärt pigga jag & Malin på söndagen, hon följde med mig hem och städade både mitt stall & mitt rum. Älskade kära du, du är för go du :)

Imorgon är det studentfest, just nu står jag i valet & kvalet om jag ska gå eller ej. We will see...
Fyller ju år på fredag med, riktigt kul :)

Slut på ord.. Ha det gött!

image6

Det stämmer inte riktigt med datumen på min kära kamera, kortet är taget i fredags förövrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback