Helgen.

2008-03-17 @ 21:08:03
Detta har nog vart den skönaste helgen på länge tror jag. Var hemma både fredagen & lördagen.
Men på lördagen fick jag besök av Mr *. Sötnosen kom med två parfymer till mig. Väldigt gulligt gjort :)
Vi tog det lugnt och kollade film.
Sedan på söndagen så bestämde jag mig för att gå på studentfesten trots allt.
Så då åkte jag hem till Malin, eller först fick jag se hennes & robins lägenhet.. Väldigt snygg var den :)
Sen på kvällen tittade Kattis förbi för att säga hejdå, hon åkte till USA idag för att jobba som Au pair i 13 månader. Usch, jobbigt jobbigt.

Att säga hejdå är något av det jobbigaste som finns. Shit, hur ska jag klara av att åka iväg?
Känns som man bara vill skita i att säga hejdå och åker bara. Men det skulle jag aldrig klara heller.
Vi får se hur det blir med au pair jobbet.. Nu är jag extremt kluven iaf. Mycket kul som har hänt här hemma i sverige som man inte vill åka ifrån. Ex lille casper, det är ju nu det går så himla fort i utvecklingen och det vill man ju inte missa.

Wellwell, we will see.

Varit duktig idag tycker jag allt, stått och lagat mat som strax är klar, Marinerad kycklingfilé & potatisgratäng (stavas det så?) Aja skitsamma, det ska jag gå och äta nu iaf och se på film..

UNDERBART MED LOV!!

Take Care!

Kommentarer

Postat av: Sara

När kommer du och hälsar på mig på sjukhuset??
Om du vill få tag på mig så kan du ringa: 0500-439426

Krams

2008-03-18 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback