Fredag

2008-03-14 @ 21:40:41
Har inte skrivit på ett tag såg jag nu.
Fyllde ju år i fredags, och jag fick så fina presenter så av mina kära vänner :) Tack för en underbar kväll sötnosar!

Nu är det ny helg och denna helgen ska bli vit.
Är ifs studentfest på söndag men det känns lika dragande som att sitta naken ute i snön faktist.
Har väll blivit så att jag har tröttnat på ute-livet!
Kan vara kul då och då, men inte hela tiden. Det är liksom alltid samma saker som händer hela tiden, helg efter helg.
Nej det är faktist väldigt skönt att sitta hemma i kväll, och bara göra det jag vill :)

Imorgon blir det hemma kväll med, film-kväll faktist. Och jag kan säga så mycket att jag inte kommer sitta själv utan få besök ;) Ska bli väldigt trevligt :)
Mer än så får ni inte reda på, lite privat måste jag faktist få vara :)


Well well, nu ska jag kolla på film eller något liknande.

image7


Världens finaste Casper.  (Sara & Coffes bebis ifall ni inte förstod)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback