Torsdag

2008-06-26 @ 20:33:51
Hej och hå..
Idag har det inte hänt alls för mycket, har inte hänt alls för mycket hela veckan heller..
Men imorgon blir det mer att göra. Då ska jag först till Tandis sen måste jag till banken, ticket och kika in på voda lite..
Ska hämta biljetterna till på lördag ;) Efter det ska jag göra en liten förvandling. Ska försöka hinna/orka lägga upp en bild imorogon ;)

Sen på lördag blir det att åka till Malin tidigt (för en gångs skull) Så ska vi ha tjej-dag/kväll. Ska bli mycket trevligt, fixa med hår & naglar och så. Hon kanske till och med vill vara min försöks-kanin i att göra nagelextension :) We will see.
Sen blir det SATC-Filmen + kväll på vatra med mingelmat & mingeldryck ;) Inte alls helt fel.



Btw, tack du söta du för att du kan göra mig så glad och att du ger mig den där känslan tillbaka, längesedan man kände den. Skönt att kunna göra det igen :)

                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback