Tisdag

2008-06-24 @ 20:02:31
Hallå hallå..
Nu äntligen är det gjort, idag beställde jag och Malin resa till turkey..
Vi beställde ju för ett tag sedan men var tvugna att ta bort den bokningen då det inte riktigt fungerade.. Men nu så, den 12 juli åker vi ;)
När jag kommer hem så finns det två små katt-ungar som väntar på mig :D Men denna gången behöver jag inte hjälp med namn, nu vet jag vad hon ska heta :) Kommer säkerligen Zorro bli glad då han får en liten katt-tjej.

Vill bli frisk nu, den här sjuka ger sig inte känns det som.. :( Usch, tråkigt tråkigt.
Måste vara bättre tills på lördag iaf, då är det Sex and the city kväll på vatra, det får jag verkligen INTE missa.. Älskar SATC + cosmopolitan ;)



Från Turkiet 2007, nu kommer vi igen ;)

Kommentarer

Postat av: åsa

Det var det verkligen! :) Åh, det är så dumt för jag har verkligen huvudbry... är sjukskriven veckan ut så jag jobbar ju inte på lördag kväll. Vet inte om jag kan med att gå ut eller inte. Känns lite dumt att göra det när man är sjuk, men samtidigt... bestäm åt mig ;D

2008-06-25 @ 17:56:15
URL: http://aous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback