Nytt försök

2008-07-26 @ 00:16:58
Okej, nu ska jag göra ett nytt försök och se om detta inlägget kan få sparas.

Är ju hemkommen från turkiet nu, snart vart hemma en vecka till och med, men eftersom jag inte är så snabb på att  uppdatera här så får det bli lite sent.

Fredagen vi skulle åka så började kvällen med att Malin kom hit och sen hälsade vi på Martin i hans nya hus (Väldigt tjusigt måste jag säga)  sen blev det kräftätning och vindrickning hemma hos mig.
Sen väl på planet då vi precis skulle åka berättar dom i högtalarna att det är något fel på motorn så det kommer dröja lite innan vi kunde starta ( sex timmar ) Kändes ju ganska sådär att ena motorn var trasig på det planet vi skulle åka med :/ men men.. Vi kom fram iaf och där nere blev det solning,badning,festande mm. Mycket trevligt hade vi iaf bortsett från några dumma människor, jag var ständigt sjuk & att vi blev magsjuka.
Träffade också en helt del goa människor där nere, några från sverige & några som bodde där nere. Tur att man har internet :)

Jag är nöjd över denna resan, mycket nöjd då en sak känns bättre nu. :)

Saknar värmen & alla goa drinkar där borta är en sak som är säker iaf..

Jag kan också stolt berätta att jag ska bli gudmor åt världens goaste & underbaraste lille gosse, det är konstigt hur dom små liven kan borra in sig i hjärtat på en och fasta där.

Nej, nu ska jag gå och skölja ur min inpackning ur håret..

take care sweeties, kisskiss

Kommentarer

Postat av: åsa

fika snart? :D

2008-07-26 @ 14:01:28
URL: http://aous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback