Måndag

2008-07-08 @ 00:14:20
Oj, inte skrivit här på ett tag nu. 
Vad har hänt sista tiden då? Har faktist nästan bara vart hemma och fixat.
Just nu håller jag på att snygga till stallet, så är en riktigt händig kvinna nu ;)
Slipat, målat, flyttat runt saker, grov-sanerat mm..
I fredags var jag i Tibro då jag var uppe hos Jonas en sväng, sen tror jag faktist att jag bara varit hemma och arbetat i stallet.. Men fatta vilken träning det är ;) Tss

Men nu blir det dags att börja packa denna veckan, inte långt kvar tills jag & Malin åker nu. Shit vad härligt det ska bli, 50 m till stranden & All inclusive.. Kan det bli bättre?

Nej, nu ska jag in till min underbara dubbelsäng & göra den sällskap med Zorroborro. (Kommer sakna båda väldigt mycket när jag är i turkey) Men då har jag en malin och förhoppningsvis en dubbelsäng där med, så jag tror allt att jag överlever ;)

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback