Torsdag

2008-02-28 @ 22:32:38

Ja, vad har hänt i dag då?
Skolan som vanligt, med psykologin som höjdpunkt (undra varför) där både Josef (läraren) och resterande var sjukt oseriösa.. Men det värsta var nog Jessica.
Vi pratade om makthavande, och Josef fick oss till att göra lite vad som helst och en av oss fick dummle-kola som belöning. Efter ett tag kom vi in på Hitler och judarna, alltså då hur någon kunde ha sådan stor makt över 6 miljoner människor..
Då kommer smarta Jessica med den klockrena kommentaren :- Men dom kanske gillar dummle?

Wellwell, sedan när skolan var slut träffade jag söta Malin och fikade ihop med henne, sedan kom Robin & Emelie och gjorde oss sällskap.

Väl när jag kom hem fick jag reda på att vi inte börjar föränns 13.00 imorgon.  Då hade jag ju kunnat gått ut ikväll ändå. Menmen, sånt händer.
Har tagit det lugnt framför tv:n nu i stället och till och med färgat håret ;)
Så nu är jag brunett igen, känns skönt. Det är mer jag helt enkelt.

Imorgon är det äntligen helg och det bär av till Tibro, ska bli trevligt! ;)


Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback