Onsdag

2008-02-27 @ 17:51:56
Vart har denna veckan tagit vägen? Känns som den bara har rusat iväg, har ifs inte gjort så mycket mer än ha varit på sjukhuset och väntat på att timmarna ska gå.

Börjar få lite små panik nu. Fyller om om ca en vecka och vet inte vad jag ska hitta på för kul för att fira min dag.
Well well, kommer väll alltid på något.

Idag var förövrigt en rätt värd dag? gick upp halv 7 och kände mig som en zombie, skulle iväg till skolan för att gå på en rättegång sedan skulle jag hem igen.
Så kommer vi till rättegången där dom berättar att det har blivit inställt. Så det var bara att åka hem igen.. Jag har ju inte precis den lilla vägen hem. Kändes väldigt onödigt då jag hade kunnat ligga kvar i sängen och sova. Men när jag kom hem så stod den där och väntade på mig :) Så nu känner jag mig någolunda pigg igen.

Kanske kan bli tibro på fredag trots allt?? Det vore ju inte helt fel iaf ;)


Ha det bra gott folk, nu ska jag gå och fixa med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback