Idag..

2008-02-26 @ 06:42:33

Har jag bestämt mig för att börja blogga.. Får vi se hur länge detta håller.
Kanske brist på saker att göra? För just nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 9 så jag kan åka tillbaka till sjukhuset igen. Har spenderat tiden från kl 21 igår kväll tills ca 5 i morses på akuten, inte så kul kanske?



En "tycka-synd-om-sig-själv" bild.



Påtal om kul så var helgen väldigt trevlig.
I Fredags firades micke på sin 20 års dag, i present fick han en mycket fin delvist hemlagad tårta. Men Malin & Joanna tillverkade den mest,  jag fann nöjet i vinglaset och sedan hälla på alla silver-kulor.
Efter festen hos honom gick jag Malin & Robin till Vatra där vi hade über kul.
Hur kvällen slutade har jag lite svaga minnen av, men vaknade av träningsvärk i magen. Det hade Malin med, kanske berodde på all dans? Haha..

Lördagen tillbringades delvis hemma hos Malin och delvis hemma hos mig. Sedan bar det in med taxi till stan som vanligt ( i taxin missade malin något väääääldigt rolig, vilket kanske var tur ) .
På skafferiet tillbringade vi kvällen till en början med Malins arbetskamrater. Sedan gick vi vidare till voda där vi träffade Micke, Adam & Anna. Tiden där försvann mycket fort men kul var det.
Sen bar det hem till Malin för att sova sött i hennes säng.

Söndagen gick mest åt till att vila och ta det lugnt.

Nej, nu är det dags för mig att hoppa in i duschen. ( känner mig ovanligt pigg för att ha varit vaken i 1 dygn & 2 timmar) 

image1

Mickes finfina tårta


image3

Vodakvällen




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback