Tisdag

2008-12-09 @ 22:08:56
Ännu en helg som är över och det är snart mitten på veckan, förstår absolut inte vart tiden tar vägen..

I helgen hade jag det iaf jätteroligt, på lördagen var jag och Jejjahjärtat på Bio (Twiglight).
Efter bion hade vi en minikrogrunda som slutade på Husaren, där hände verkligen allt möjligt kan jag ju säga.
Menmen, kvällen slutade enligt min mening bra till slut :)

Har haft krampattacker i magen så har fått början med dom där jävla pillrena som ger mig håravfall igen. Men vad ska man göra? Utan dom står jag verkligen inte ut, så i det läget känns det verkligen värt det. Men nu när man mår bra så gör det inte det.

Seg som jag är har jag ännu inte köpt någon julklapp, men dom tur är så vet jag vad dom flesta ska få så det är bara att bege sig in till stora skövde och fixa klapparna.

På tal om klappar så vill jag verkligen ha en symaskin i julklapp, har gjort massa skisser på kläder idag som jag verkligen vill sy. Kul att ha någon som ingen annan har + att det är man själv som har gjort det.
Frågan är om det är en dröm jag har? Att designa egna kläder och kanske till och med ha ett eget märke?
En sak är jag säker på och det är att jag vill ha ett eget företag, sen vad det är för företag har jag lite olika ideér på.
Ett eget klädföretag vore verkligen skitkul iaf speciellt då jag verkligen älskar att sy, det var verkligen det bästa ämnet i skolan enligt min mening. Sen att jag hamnade på omvårdnadsprogrammet var nog lite otippat, men verkligen inget jag ångrar då jag hade den bästa klassen.

Menmen, vem vet vad som händer i framtiden.. Någon som skulle vilja jobba för mig om min dröm blir verklighet? ;)
Jag vet iaf hur jag skulle behandla mina anställda till skillnad från vissa som inte vet det. Tror ärligt talat jag skulle bli en bra chef ;)

Jag är ju trots allt MrsGreen, sen vem som är min Mr Green det är fortfarande ett mysterium!

Take care, byebye

Kommentarer

Postat av: Sara Prytz

Jag kan ju plåta modellerna och agera en själv för att visa upp dina kläder ;) Har ju lite erfarenhet av det iaf :D

2008-12-09 @ 22:14:48
URL: http://saraqprytz.bloggspace.se/

Postat av: Camilla

Det låter ju perfekt det. Som modell skulle du jättegärna få stå, men har i min fantasi sett min drömfotograf :D

2008-12-09 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback