Tår i ögat

2008-12-05 @ 23:05:37
Usch, nu är jag BESVIKEN!! Hur FAN kunde Alice komma till idolfinalen?? Robin skulle ju dit!!!! Har ringt och röstat på honom varenda fredag som jag varit hemma och sett på idol. Idag vet jag inte hur många ggr jag ringde, märks på räkningen när den kommer.
Vet inte vad jag ska säga mer, fortfarande chockad över hur fan det slutade..

Har aldrig intresserat mig för någon som är yngre än mig, men Robin dig skulle jag ABSOLUT kunna tänka mig!
Du är en riktig Camillakille!



Skit på er alla Alice fan's!

Kommentarer

Postat av: Sara Prytz

Hittade en sida som jag tror att du gillar.. Finns sjukt många olika sorters nageltippar...:) http://www.farsibella.se/

2008-12-07 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback