Kräks

2008-12-26 @ 22:52:48
Jejjahjärtat ringde mig nyss. Jag med min röst svarade hest & läskigt och fick fram att vi fick använda oss av teckenspråk imorgon. En början till hysterisk Jejja säger till mig med bestämd mamma(omtänksam) röst att jag ska leta fram halstabletter, krossa dom och sedan lägga dom i ett shotglas med sprit över. Detta skulle hjälpa min röst.
När vi lagt på var det jag som gick i högsta hugg med hammaren i köket och pappi står i dörröppningen med förvånade ögon. (Då min röst är som den är fick jag visa honom med teckenspråk ist för tal.)
När jag fixat shoten och ska ta den så fuskade jag och inte tog en hel shot, detta påminde mig om varför jag ALDRIG smuttar på sprit. Jag kräktes nästan på köksgolvet så vidigt var det, men vad gör man inte för sin röst?
Men kväljningar efter varje smutta fick jag till slut i mig den och vet ni vad? Ca 3 min efter så börjar min röst komma tillbaka, jag kan prata :D

Så jag har kommit fram till att det var värt det, men fyfaro vad vidrigt & vad jag fick stå ut ;)


Jag har verkligen världens bästa vänner och det är jag så extremt lycklig över, för så bra som jag har det är det inte många som har :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback