Bipacksedel.

2008-12-05 @ 13:11:15
Idag är det fredag och enligt min nya tradition; Städdag!
Så nu har jag tagit en paus i all städning och sitter här lite..

Ni som känner mig vet att jag är sjuk mycket ofta, och har mina magproblem. Men för en tid sedan var det äntligen en läkare som gav mig tabletter som hjälpte, så nu om jag får ont tar jag dom och dom hjälper mycket bra.
Men har sista tiden reagerat enormt på att mitt hår har blivit så tunt. Så nu har jag itne färgat det på länge och tar verkligen hand om mitt hår med olika produkter så det återfår sitt fina kvalité. MEN det har inte hjälp och det blir bara värre och värre. Nu känns det som att jag inte har något hår alls när jag har det i min lilla tofs.
Så igår av ren tillfällighet och brist på annat att göra så satt jag och läste bipacksedeln på mina tabletter. Så när jag läste biverkningarna under "Mycket sällsynta (färre än 1 av 10 000)" hittade jag.. Ja, vad tror ni? Håravfall..
Jag om någon borde ha lärt mig att läsa bipacksedeln, så många olika tabletter jag har fått & skumma biverkningar som ex, känselbortfall, kramper och håravfall. Ja, jag har fått denna biverkning en annan gång, men då var det inte hårstrån lite här och var som trillade bort, utan en hel fläck. Har tyvärr kvar den och inget hår växer ut. Tur att den inte var så stor & att jag slutade med dom tabletterna direkt.

Nu finns det bara en sak för mig att göra, och det är att sluta med dom enda tabletterna jag har som hjälper.. För jag vill inte bli av med allt mitt hår..
Det är ju fan för jävligt att det alltid ska hända mig! färre än en av 10 000, så måste så klart jag vara den där 1!!!! Jävligt kul.. Någon som vill byta??

Nu ska jag och mina små strån till hår fortsätta att städa.


Byebye

Kommentarer

Postat av: Sara Prytz

Priorin är bra för håret... ett näringstillskott finns på Life. i deras annons står det få tillbaka ditt starka hår... Den anonsen fanns med i min mammatidning och flera säger att den fungerar...



www.priorin.se

Testa den, det kommer säkert att hjälpa dig

2008-12-05 @ 16:11:19

Postat av: Camilla

Åh, tack så mycket. Det ska testas =)

2008-12-05 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback