You never know

2008-08-11 @ 23:13:14
Vilken helg det har varit, och som alla vet så börjar ju helgen med en Torsdag.
Så Malin kom och hämtade mig i torsdags och vi åkte hem till henne & robin. Sedan blev det utgång på husaren. Var mycket trevligt till en början då man träffade en hel del godingar. MEN sen så blev kvinna säkerligen 30+ väldigt känslig och skrek ut en massa ord om vad jag var. Intressant upplevelse speciellt då jag inte riktigt förstår orsaken till hennes utbrott, men baren var tydligen inte tillräckligt stor för henne.
En annan komisk sak är att jag har varit på husaren två ggr, senaste gången fick jag elaka kommentarer av en 30+:are och första gången fick jag elaka kommentarer av en 50+:are.  Vilket leder till att min uppfattning om husaren inte är bra, lite synd då alla andra säger att det är så himla bra, men jag vill gärna uppleva det själv för att tycka om det.

Sen blev det fredag och jag & malin bestämde oss för att gå ut då med, vatra blev det denna gången & alldeles för mycket alkohol. Alkoholintaget slutade tyvärr inte närvatra stängde utan det blev efterfest (som jag kom ifrån 13.30 på lördagen). En seg lördag och jag skulle igentligen åka hem, men sen ansåg jag att jag ville få Malinstöd och ville stanna och så blev det. Skulle vara en lugn helg som började med kräftätande men slutade med vin & vatra igen. Men denna gången blev det lugnare då jag inte var i tipptopp-form.
Sedan var det dags att gå hem till Malin & Robin och vägen via kebab house då jag ville ha min efterlängtade kebabrulle. Men där var det bråk och en blev skadad så med mitt "undersköterske-tänkande" blev det ingen kebabrulle utan ist hjälpa killen,  och ärligt talat så var det faktist inte fel val (även om kebebrullen var mycket lockande).

Sen blev det en regning söndag som tillbringades på så sätt som enligt mig är skapade för söndagar.

Min sammanfattning av helgen är iaf att den har varit mycket rolig & trevlig :)

Idag måndag har det inte hänt så mycket, fixat på mitt rum största delen av dagen då det såg ut som ett bombnedslag när jag kom hem igår kväll. Mina kära små kattungar har tydligen haft fest där inne när jag varit borta så länge. Och igår när jag kom hem fanns det ingen ork till att städa så det fick bli idag ist.


Ang mitt sluta rökande så har jag nu bestämt mig för att trappa ner, och vet ni vad? Det börjar imorgon ;) Så Från och med imorgon kan ni läsa hur det går för mig på http://mrsgreen.blogg.se/stopsmoke

Nu ska jag se på mitt älsakde Sex and the city!

Take care, kisskiss

Kommentarer

Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=12739

2008-08-11 @ 23:16:16

Postat av: Claudia

Fin blogg!

Titta gärna in på min blogg!

2008-08-11 @ 23:17:40
URL: http://claudiagalli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback