Trött

2008-08-26 @ 20:46:26
Usch vad trött jag är, helt matt i hela kroppen efter TVÅ dagar.
Men ärligt? Vem kom på den jävla dumma idén att jobba 15-22 sedan 7-16 dagen efter?
Så denna veckan jobbar jag fem dagar, den är lugn i jämnförelse med nästa då jag bara är ledig fredagen.

På tal om fredag så längtar jag som bara den på att det ska bli fredag och helg, och vad kan vara bättre än att avsluta sin arbetsvecka med party? Och speciellt med Sara. Det var verkligen längesedan. Över ett år iaf, men det är ju inte så konstigt eftersom hon fått barn :)

Borde åka in till stan nu i veckan och kika på kläder. Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på fredag, det börjar ju bli kallt ute nu och jag har bara sommar kläder.
Vi får se helt enkelt.

Gud, var nära på att glömma dagens händelse.
Nu vet jag iaf att jobba dag är inget för mig, jag blir helt seg i huvudet. I alla fall, efter jag hade ätit lunch så skulle jag lämna matlådan i mitt skåp som jag har uppe på avdelningen, så jag lägger in matlådan + mina SKÅPSNYCKLAR - stänger och låser.
Att jag hade låst in mina skåpsnycklar gick upp för mig ca en kvart senare.
Så då fick vi ringa vaktmästaren som skulle komma upp och "bryta" upp mitt lås. Vilket kändes bra, tänkte inte mer på det tills jag såg vaktmästaren.
Alltså när jag tänker på vaktmästare tänker jag på en 50+ gubbe, inte en snygg ung kille.
Vilket det var i detta fallet, så efter pinsamheter så fixade han mitt lås samtidigt som han fick mig ändra syn på ordet vaktmästare. Kanske ska ta och låsa in mina nycklar flera gånger? Haha nej, nu får det vara bra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback