Rocker

2008-08-20 @ 21:24:15

Hej skitar!
Så vad har hänt idag? Jag har städat och färgat håret på mamma (gjorde inte det igår) blev förövrigt jättebra.
Nu är mitt hår också färgat, svart som natten blev det.
Frågan är hur många färger jag har haft på mitt hår? Det är nog lättare att räkna upp vilka färger jag inte har haft.
Som ni märker så är jag lite tom på ord idag och bara babblar en massa skit.

Skulle skicka ett par bilder till Sara på oss från Alice cooper för sisådär 3 år sedan.
Shit, det var tider det! Vilka rockers vi var då ;) Hade gärna laddat upp en bild här om inte min pappas dator hade krånglat så som den nu gör.

Helg snart igen, ska bli skönt :) Ifs har jag helg varje dag nu men det har ju inte alla andra, så jag har verkligen skit tråkigt nu på dagarna. Men det har sitt slut det med, närmare sagt på måndag börjar allvaret, då går det inte att sitta ner på fläsket och lata sig utan snare springa som en hottentott fram och tillbaka. Wellwell that's life ;)


Nu ska jag bara sitta och vänta på tills mitt favoritprogram börjar, Sex and the city!
Innan dess ska jag mata kissungen också, den är så liten & dålig så den behöver flask-matas. Men tack vare mig börjar den bli bättre som tur är ;)

take care, byebye sweeties!


Kommentarer

Postat av: Maaaajs

HAHAHA, på tal om ditt hår... rosa och blont, host host :D jag väntar också på satc! :D woho!

2008-08-20 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback