Helg

2008-08-18 @ 00:20:31
Ännu en helg som är över nu.
I fredags så var jag som sagt med Malindarling. Så vi började med att spela minigolf, sedan blev det kinamat efter det voda och vi avslutade kvällen på Vatra.
Mycket trevlig dag och kväll :)

Sen igår och idag har jag bara tagit det lugnt som vanligt. Förutom ni ikväll då jag följde med min kära pappa till sjukhuset då han blev dålig efter ett getingstick från igår.

Alltså, jag förstår inte. Vart är sverige påväg igentligen? Satt och läste på aftonbladet så fick jag se detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3117519.ab

Det är verkligen helt sjukt! När jag var 9 satt jag och lekte med mina barbies, men det är tydligen anorlunda nu..

Nej ärligt så orkar jag faktist inte skriva mer idag, helt tom på ord.

take care sweeties, kisskiss

Kommentarer

Postat av: åsa

oj! hur gick det med din pappa?

2008-08-18 @ 10:48:46
URL: http://aous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback