Almost Lover

2008-08-06 @ 21:36:41
Nu är jag hemma igen efter min resa med familjen till Öland, har varit en mycket trevlig resa måste jag säga.
De två första dagarna var vi med min moster och hennes sambo. Jag har verkligen världens bästa moster, det är en sak som är säker. Hon är så go på alla sätt och vis & mycket roligt hade vi, det började med att hon skulle para ihop mig med någon kille (han var inte alls helt fel faktist) sen fortsätte dumheterna ;)

Sen bar det iväg till böda med familjen, där är det alltid lika kul som vanligt, kul när man känner igen folk från andra år :) Sen spelade min kusins band där med tyvärr kunde inte min kusin vara med och spela så det var någon annan som fick hoppa in ist för han, men jävlar vad bra dom är!!! Så bra sångröst, och vilken bra gitarrist. (Konstigt nog är jag hopplös med killar som har en gitarr) Nej, men helt seriöst. Om någon spelar gitarr bra så faller jag direkt, har alltid gjort det.
Tillbaka till ämnet.
Det blev ju tyvärr dåligt väder så då bestämde vi oss för att åka ner till borgholm och sova där i två nätter. Det var kul det med, gick och kollade i affärer osv. Sen åkte vi och hälsade på familjen Jungberg-Prytz som hade en stuga lite utanför där vi låg, det var mycket kul det med.
Har säkert hänt mycket mer än detta men mitt minne är som det är, speciellt nu när jag är så trött som jag är.

Ni som känner mig vet att Jag Camilla = Cigg & Djur. Så är det bara, så läs & häpna!
- Hej, jag heter Camilla och jag är Rökare.
Jo, det jag vill komma fram till det är att jag ska faktist sluta röka har jag bestämt mig för, sen så tänkte jag skaffa en "sluta röka-blogg" där jag tänker skriva upp dag för dag. Hur det går, hur mycket man går upp, vilka hjälpmedel som är bäst osv. Denna gången är jag så starkt inriktad på att sluta röka så jag VET att det kommer fungera, nu är det bara slutmålet som är kvar och det är att sätta stopp dagen, eller dagen då jag börjar trappa ner (har inte bestämt vilken metod jag ska använda) Men mer info om det kommer.

Imorgon så kommer älsklingsMalin och hämtar mig så ska vi hitta på något roligt ihop, ska bli så trevligt så! Saknar henne nu faktist.
Påtal om sakna så är det några stycken jag saknar, det blir väl såhär under sommaren när vissa reser & vissa jobbar.
Men man får ta sig tid helt enkelt. Nu har jag träffat Sara nydligen & imorgon ska jag vara med Malin, sen återstår bara Jessica & Aous (Åsa) sen är jag nöjd. Tycker inte om att sakna folk!

Nej, nu ska jag äta kräftor hade jag tänkt, btw man ska ju inte äta efter kl 18 el 19 igentligen, hur många håller det? Är det många som gör det eller är det många som är som jag och helst äter på kvällen?
Hur gör du?

Take care, kisskiss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

håller tummarna för dig, att du ska lyckas sluta röka! :) och nej, tror inte att speciellt många håller den regeln, att inte äta efter 18 el 19. krams!

2008-08-06 @ 22:41:46

Postat av: åsa

Vad du är söt :) Vi får se till att ses sen, efter fredag är jag ledig hela augusti ut så jag har gott om tid i allafall :) Bara att hojta till när du kan! :)

2008-08-06 @ 23:16:12
URL: http://aous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback