Yeej

2008-04-04 @ 07:56:06
Börjar bli oaktiv här nu känner jag. Eller så är det att jag har för mycket att göra så att jag inte hinner sitta här och skriva :P
Nu är jag iaf i skolan och inte har något att göra..
Så vad har hänt den senaste tiden?
Malin fyllde år förra helgen så då var vi ute, mycket trevligt var det som vanligt :)
Har bokat möte angående aupair "grejen" Så nu närmar det sig lite iaf.
Men fortfarande osäker på om jag ska åka eller inte, vi får se :)

Sara, Coffe & Casper var med i tidningen igår med, så söta :)
Väntar på att jag ska bli helt frisk så jag kan besöka dom igen :)

Ikväll blir det utgång med Malindarling :) Ska bli kulkul det..

Har inte mycket mer att skriva nu..

Take Care.

image15

Någon som har lust att ge mig denna Btw?? Vill ha den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback