Tisdag

2008-04-08 @ 11:21:27
Shit, tiden går verkligen jättefort, nästan lite för fort :/
Sitter i skolan nu som vanligt, och inte gör allt för mycket.
Ikväll blir det att kolla på lilla totton som springer idag med, får hoppas att det går lika bra idag som sist om inte ännu bättre ;)

Börjar bli lite nervös nu, på fredags ska jag "lägga mig under kniven" igen för tredje gången. Men denna gången ska malin med och hålla handen, kanske inte blir lika hemskt då :)
Efter det ska jag få lite belöning, ett vinglas eller två :)

Vill att det ska bli sommar nuuuu. Så jag & malin kan åka ut och resa igen, ha minst lika kul som vi hade sist, så jävla gött.. Slippa allt tjat & bara komma härifrån lite.. HELT UNDERBART!!!

Börjar bli riktigt hungrig nu, men var ingen vidare go mat i skolan. Så som vanligt blir det "mat-strejk" för min del. Är så jag tänker, är det äcklig är det bättre att inte äta alls.. Kanske inte är så smart trots allt?
Wellwell, men så är det..

Nu ska jag hitta på något vettigt att göra..
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback